آموزش 0 تا 100 کار با آیتونز – قسمت اول - مک نید

جستجو در کامل‌ترین آرشیو مک ایران:

آموزش 0 تا 100 کار با آیتونز – قسمت اول

آیتونز (iTunes)، نرم افزاری است که از طرف شرکت اپل...

توضیحات

آیتونز (iTunes)، نرم افزاری است که از طرف شرکت اپل برای مدیریت دستگاه های ساخته شده توسط این شرکت معرفی شده است و با توجه به این که کار کردن با این نرم افزار برای هر شخصی چندان آسان نباشد، تصمیم گرفتیم شما عزیزان را در چند قسمت با این نرم افزار به طور کامل آشنا کنیم.

اولین قسمت این آموزش را با معرفی این نرم افزار به شما عزیزان آغاز می کنیم. آیتونز یک نرم افزاری است که شرکت اپل آن را طراحی کرده تا از طریق آن به ریختن بازی، برنامه، موسیقی، ویدیو و بسیاری موارد دیگر داخل آیفون، آیپد یا آیپادتان استفاده کنید. با جرعت می توان گفت که نرم افزار آیتونز در هر زمینه ای که به آی دیوایس (iDevice) شما مربوط می شود، بهترین است.

How To Use iTunes Part 1

مهم ترین نکته در آیتونز این است که پل ارتباطی میان محصولات اپل از جمله آیفون، آیپاد و آیپد می باشد و بدون این نرم افزار تقریبا دسترسی و بروز رسانی فایل ها امکان پذیر نیست. در واقع آیتونز یک وسیله ارتباطی بین کاربران شرکت اپل و امکانات این شرکت می باشد.

آیتونز یک نرم افزار کاملا رایگان و بدون محدودیت می باشد که برای سیستم عامل های مک و ویندوز ارائه شده است. آخرین نسخه این نرم افزار در زمان نگارش این پست، ۱۲.۹.۰ می باشد که اگر آن را هنوز روی سیستم عامل خود نصب نکرده اید و یا از نسخه قدیمی آن استفاده می کنید، می توانید آن را از این لینک دریافت کنید.

آیتونز یک موزیک پلیر بسیار قدرتمند، با انبوهی امکانات نیز می باشد که می توانید از آن به عنوان موزیک پلیر نیز استفاده کنید. با وارد کردن اپل آیدی (Apple ID) خود قادر خواهید بود که به فروشگاهی به نام آیتونز استور (iTunes Store) دسترسی داشته باشید که در آن محصولات متنوع صوتی و تصویری مانند جدیدترین فیلم ها و سریال ها، موزیک ها، کتاب ها، نرم افزار ها، کتاب های صوتی وجود دارد که البته همه آن ها رایگان نخواهد بود!

How To Use iTunes Part 1

آیتونز به صورت پیش فرض بر روی سیستم عامل مک وجود دارد و این قابلیت را به شما می دهد تا بر روی مک و یا کامپیوتر شخصی خود آهنگ ها و فیلم هایتان را دسته بندی، مدیریت و اجرا کرده و از آنها استفاده کنید. همچنین شما می توانید موزیک های خود را بر روی کامپیوتر دسته بندی کنید و لیست های موزیک (Playlist) بسازید و آن ها را به آی دیوایس خود منتقل کنید. در آخر اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم، آیتونز یک نرم افزار بسیار ضروری برای آی دیوایس ها و همین طور یک برنامه مفید جهت استفاده در کامپیوتر می باشد که توصیه می شود، همین حالا آن را نصب و یا آپدیت کنید!

نکات ضروری
  • برای حل مشکل خطای is damaged and move to trash از این آموزش استفاده کنید.
  • برای حل مشکل خطای Apple cannot check it for malicious software از این آموزش استفاده کنید.
  • برای حل مشکل خطای unidentified developer app از این آموزش استفاده کنید.
نصب برنامه‌ها توسط تیم مک نید
  • در صورتی‌که در نصب برنامه‌ها یا بازی‌ها به مشکل خورده‌اید و یا زمان کافی برای نصب آن‌ها ندارید، می‌توانید از «خدمات VIP نصب برنامه‌ها» استفاده کنید تا تیم مک نید برنامه‌ها و یا بازی‌های مورد نیاز شما را برای‌تان نصب کنند.
  • برای توضیحات بیشتر و ثبت درخواست خود، می‌توانید از این صفحه استفاده کنید.
مطالب مشابه
  • چگونه رمزعبور‌هایی که پاک شده‌اند را بازیابی کنیم؟

    فراموش کردن یا از دست دادن رمز‌عبور‌ها واقعا یک دردسر...
  • ۹ نکته‌ی ضروری برای کاربران جدید مک

    کاربران جدید مک که به تازگی از دنیای کامپیوتر‌های ویندوزی...
  • چگونه از آیفون به عنوان یک میکروفون برای مک استفاده کنیم؟

    آیا می‌دانستید که می‌توانید از آیفون خود به عنوان میکروفون برای...
  • چگونه iMessage را در مک غیرفعال کنیم؟

    به صورت پیش‌فرض در مک iMessage فعال است، این مساله به...
  • چگونه مرورگر پیش‌فرض را در macOS Sonoma تغییر دهیم؟

    شاید بسیاری از کاربران مک سوال باشد که چگونه می‌توان مرورگر...
  • اسکرین‌شات‌های مک کجا ذخیره می‌شوند؟

    سوالی که برای بسیاری از کاربران مک به خصوص کسانی...
  • چگونه حالت تاریک را در macOS ونتورا و سونوما فعال کنیم؟

    حالت تاریک یا Dark Mode گزینه‌ی بسیار محبوبی بین کاربران مک...
  • ۴ میان‌بر کاربردی صفحه کلید در مک که هر کاربری باید آن‌ها را بداند!

    آیا دوست دارید تا با استفاده از چند میان‌بر بسیار...

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

نصب و کرک برنامه‌های سیستم عامل مک

در صورتی که قصد نصب و کرک برنامه‌ها و یا بازی‌های سیستم عامل مک را توسط کارشناسان مک نید دارید، می‌توانید از لینک‌های رو‌به‌رو استفاده کنید تا برنامه‌ها و بازی‌های مد نظر شما در سریع‌ترین زمان ممکن بر روی سیستم شما نصب و کرک شود.