آیا خرید اپل واچ به صرفه است؟ - مک نید

جستجو در کامل‌ترین آرشیو مک ایران:

آیا خرید اپل واچ به صرفه است؟

بن باجارین و گروهی از تحلیل گران سایت Techpinions برای...
  • دسته‌بندی: اخبار
  • تاریخ انتشار: ۰۶ تیر ۱۳۹۶

اسکرین شات

توضیحات

بن باجارین و گروهی از تحلیل گران سایت Techpinions برای جواب دادن به این سوال گروهی تحقیقاتی تشکیل دادند تا در خیابان های آمریکا از دارندگان اپل واچ نظر سنجی کنند و ببینند آیا از خریدشان راضی هستند یا خیر.

بیش از ۱۱۰۰ نفر در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند و نتیجه این بود:‌

بله! کاربران آمریکایی از اپل واچ خود راضی هستند. در این تحقیق ۹۷٪ افراد از دستگاه خود به طور کلی ابراز رضایت کرده و به این سوال که (اگر زمان به عقب باز گردد بازهم اپل واچ میخرید یانه؟) پاسخ مثبت دادند. 

بن باجارین میگوید: (وقتی از ۱۴ نفر اول سوال میپرسیدیم به یک رابطه پی بردم. افرادی که شغلشان مربوط به دنیای تکنولوژی بوده و از اپل واچ برای نیاز های فراتر از افراد عادی استفاده میکردند، بیشتر از دستگاهشان شکایت داشتند!) او ادامه میدهد: (مصرف کننده های عادی اپل واچ که با ساعتشان ورزش میکنند و زمان را میبینند و یا هر از گاهی پیامک های خود را چک میکنند از اپل واچ کاملا راضی هستند.)

Apple Watch

 

با اینکه رضایت از کیفیت ساخت و طراحی بسیار بالا بود اما عمر باتری و عملکرد دستگاه فقط ۲۸٪ نمره آورد که چندان مطلوب نیست. سهولت کاربری هم ۴۳ درصد به خود اختصاص داد و با ایده آل ها و استاندارد های اپل اختلاف زیادی دارد.

علاوه بر این زنان از ساعتشان بیش از مردان راضی بودند و به سهولت کاربری دستگاه نمره ی بالاتری دادند. 

احتمال دارد به زودی شرکت اپل برای اولین بار اخباری درباره میزان فروش و رضایت مندی مصرف کننده های اپل واچ ارائه کند اما تا به امروز گزارش تیم Techpinions معتبر ترین و شاید اولین تحقیق قابل استنادی است که با جامعه ی آماری بالا اثبات میکند کاربران این محصول در مجموع از خرید خود بسیار راضی هستند. 

 

سوالی که پیش می آید این است که در ایران و با توجه به اینکه هنوز نرم افزار های فارسی زیادی قدم به عرصه ی ساعت های هوشمند نگذاشته اند، آیا اپل واچ گران قیمت اپل انتخاب هوشمندانه ایست؟

بدون شک ساعت های هوشمند آینده ی درخشانی دارند و بزودی در جهان آنطور که باید قد علم میکنند اما در حال حاضر تقریبا نمی توان به قابلیتی اشاره کرد که آنقدر حیاتی و ارزشمند باشد که قیمت بیش از یک و نیم ملیون تومانی اپل واچ ۲ را برای کاربرانی که سطح معیشتی عادی دارند توجیه کند. اما اگر عاشق محصولات اپل هستید و یا  به هر حال قصد خرید یک ساعت هوشمند دارید، اپل واچ بهترین گزینه برای شما است.

به خاطر داشته باشید که کاربرد های اپل واچ بدون یک آیفون بسیار محدود است و فقط در صورتی که حداقل تلفن همراهتان از خانواده ی اپل است، به ساعت هوشمند آن فکر کنید.  

اگر شما هم اپل واچ دارید نظر خود را برای سایر کاربران بازگو کنید.

مناسب
نکات ضروری
  • برای حل مشکل خطای is damaged and move to trash از این آموزش استفاده کنید.
  • برای حل مشکل خطای Apple cannot check it for malicious software از این آموزش استفاده کنید.
  • برای حل مشکل خطای unidentified developer app از این آموزش استفاده کنید.
نصب برنامه‌ها توسط تیم مک نید
  • در صورتی‌که در نصب برنامه‌ها یا بازی‌ها به مشکل خورده‌اید و یا زمان کافی برای نصب آن‌ها ندارید، می‌توانید از «خدمات VIP نصب برنامه‌ها» استفاده کنید تا تیم مک نید برنامه‌ها و یا بازی‌های مورد نیاز شما را برای‌تان نصب کنند.
  • برای توضیحات بیشتر و ثبت درخواست خود، می‌توانید از این صفحه استفاده کنید.
مطالب مشابه
  • تاریخ احتمالی رویداد iPhone 12 در ماه اکتبر و عرضۀ Apple Watch و iPad در ماه سپتامبر

    Leaker jon Prosser از برگزاری رویداد iPhone 12 و عرضۀ...
  • اقدام قانونی شرکت اپل، علیه شرکتی با لوگوی گلابی‌‌

    طبق گزارش آیفون در کشور کانادا، اپل علیه توسعه‌دهندگان برنامۀ...
  • اضافه شدن قابلیت FaceID به macOS

    در حال حاضر امکان FaceID در آیفون یا آیپد برای باز...
  • مداد‌های سنسوردار اپل برای گرفتن رنگ‌های واقعی از دنیای واقعی‌

      با انتشار خبر اختراع و کشف جدید اپل توسط...
  • آی‌مک جدید، آی‌پد ایر ۱۰.۸ اینچی و آی‌پد مینی بزرگتر در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود

    طبق گفته وبسایت معتبر DigiTimes، اپل در نیمه دوم سال...
  • بعضی از کاربران آیفون ۱۱ از نمایش رنگ سبز عجیب و غریب شاکی هستند!

    بعضی از کاربران آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو...
  • تصاویر منتشر شده از آیفون ۱۲

    یک سری مدل‌های سه‌بعدی آیفون ۱۲ که به‌صورت موک‌آپ (Mockups)...
  • اپل آپدیتی جدیدی برای macOS Catalina 10.15.4 منتشر کرد که مشکل FaceTime را حل می‌کند

    امروز اپل آپدیتی را بر روی macOS Catalina 10.15.4 منتشر...

نظرات کاربران

  1. sepehr گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت عزیزان سایت مهم ترین و بزرگ ترین مشکل اپل اینه که جنساش بیش از حد گرونه…. با اینکه همه میدونن کیفیت دستگاهاش خیلی خیلی خوبه ولی مشکل بزرگش اینجاست که باید برای بعضی چیزاش بیش از حد پول بدیم نمونش همین مک بوک…. من عاشق مک بوکم و یدونه mlh12 خریدم از همه چیش راضیم ولی واقعا نباید ۱۸۰۰دلار باشه قیمتش چون یه پردازنده گرافیکی مجزا هم نداره و کور ای فایوهه من بجای اون میتونستم یه لب تاب گیم ریزر با یه جی تی ایکس ۱۰۷۰ و یه سی پیو ۴ هسته ی کور ای سون بخرم ولی عشق کار کردن با سیستم عامل osx به من اجازه اینو نداد?? همین داستانم واسه اپل واچه…اپل واچ واقعا خوبه ولی لازم نیست خریدش… همه ی چیزای اپل واچ خوبه به جز باتریش که ناراحت کنندس دیگه تصمیم با دوستانه که ایا دوست دارن ۱/۸۰۰ واسه ساعتش بدن یا خیر

  2. آرمین گفت:

    نمی خوام از قابلیت های اپل واچ و جزئیاتش بگم چون اینا رو با یه سرچ ساده و مقایسه میتونید بدست بیارید و نیازی به توضیح من نیست..
    چیزی که می خوام بگم اینه که چرا خرید اپل واچ یک اشتباه نیست بلکه میتونه بهترین انتخاب باشه:
    خب هرکس با توجه به نیاز های خودش یه کالا رو میخره ، حالا میشه بهترین برند بازار تو اون زمینه رو خرید یا میشه به یه برند معمولی تر و ارزان تر بسنده کرد . که این موضوع به قدرت خرید شما بستگی داره اما خیلی اوقات بعضی ها بیش از حد متعارف از روی ظاهر قضاوت می کنند
    بعنوان مثال اگه قیمت خودرو های پورشه برای بسیاری از افراد بالا هست، دلیل نمی شه که ارزش خرید نداشته باشه یا به صرفه نباشه چون در کلاس خودش صاحب سبک هست و جزو بهترین هاست
    در مورد اپل واچ هم با مسئله مشابه مواجهیم
    ممکنه شما هیچگاه احساس نیاز به یک ساعت هوشمند نکنید اما اگر مثل من از کسانی باشید که از ایده ساعت های هوشمند استقبال می کنید ، باید بدانید که اکثر سایت ها و منابع معتبر اپل واچ رو بهترین ساعت هوشمند حال حاضر میدانند و معتقدند بیشترین توجه و ظرافت در مراحل تولید آن استفاده شده است
    پس اگر بهترین بازار را میخواهید اپل واچ را انتخاب کنید و مطمئن باشید اگر با توجه به نیاز های خود این انتخاب را کرده باشید و فقط برای پز دادن نخریده باشید، هرگز پشیمان نخواهید شد
    ضرب المثل اروپایی میگه : اونقدر پولدار نیستم که همش چیزای ارزون بخرم!

  3. aref.moradi گفت:

    من یدونه استیلشو خریدم در مقایسه با ساعت های اندروییدی از فیس واچ خیلی محدودی برخوردار هستند و بعد یک ماه واقعا خسته کننده میشه برا همین خریدشو اصلا توصیه نمیکنم بنظر من سمارت واچ تگ هیرو خیلی بهتره

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

نصب و کرک برنامه‌های سیستم عامل مک

در صورتی که قصد نصب و کرک برنامه‌ها و یا بازی‌های سیستم عامل مک را توسط کارشناسان مک نید دارید، می‌توانید از لینک‌های رو‌به‌رو استفاده کنید تا برنامه‌ها و بازی‌های مد نظر شما در سریع‌ترین زمان ممکن بر روی سیستم شما نصب و کرک شود.