مخفی کردن پیش‌نمایش پیام‌ها در قفل صفحه‎ی نمایش آیفون و آیپد - مک نید

جستجو در کامل‌ترین آرشیو مک ایران:

مخفی کردن پیش‌نمایش پیام‌ها در قفل صفحه‎ی نمایش آیفون و آیپد

معمولاً، iOS در صورت داشتن یک نوتیفیکیشن در حال انتظار،...
  • دسته‌بندی: اخبار
  • تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵

اسکرین شات

توضیحات

معمولاً، iOS در صورت داشتن یک نوتیفیکیشن در حال انتظار، پیش‌نمایشی از iMessage، پیام کوتاه، و پیام‎های ایمیل شما بر روی قفل صفحه‎ی نشان می‎دهد، همانطور که در عکس نشان داده شده است. زمانی که حفظ حریم خصوصی، یک نگرانی اصلی برای شما است، و باید هم باشد، شاید خواسته باشید این قابلیت را در برابر چشم‎های فضول مخفی کنید تا هر چیزی که به شما ارسال شده است را نبینند.

image4

در این آموزش، ما به شما نشان خواهیم داد که چطور پیش‌نمایش‎های پیام‌ها را از قفل صفحه‎ی نمایش مخفی کنید تا نوتیفیکیشن‎های ورودی شما که بر روی قفل صفحه‎ی نمایش نشان داده می‎شود حالت خصوصی‌تری داشته باشند.

چرا باید پیش‌نمایش نوتیفیکیشن‎ها را از قفل صفحه‎ی نمایش مخفی کنید؟

زمانی که دستگاه ‎ iOS خود را جایی می‎گذارید، حتی اگر می‎خواهد در کیف یا روی میز کار خودتان باشد، هر فردی که در اطراف شما باشد، زمانی که حواستان جای دیگر است، به آسانی می‎تواند با فشار دادن یک دکمه روی دستگاه شما برای روشن کردن صفحه‎ی آن، ببیند افراد مختلف چه پیامی به شما داده‎اند.

آن‎ها برای دیدن نوتیفیکیشن‎های دریافتی شما نیازی به وارد کردن رمزی ندارند، و چنین چیزی می‎تواند به معنی تجاوز بارزی به حریم خصوصی باشد.

چنین چیزی در مورد iMessage ها، پیامک‎ها و ایمیل‎ها می‎باشد، ولی خوشبختانه iOS راهی در خود برای مخفی کردن محتویات نوتیفیکیشن از قفل صفحه‎ی نمایش دارد تا نشود محتویات آن‎ها را بدون باز کردن گوشی از حالت قفل، خواند. چنین چیزی اگر بر روی دستگاه خود رمز گذاشته‌اید یا از Touch ID استفاده می‎کنید، عالی است.

 

مخفی کردن محتویات پیام از قفل صفحه‎ی نمایش

برای مخفی کردن این نوع اطلاعات از قفل صفحه‎ی نمایش، چنانچه که در تصویر مشاهده می‎کنید، تنها کاری که باید انجام دهید طی کردن مراحل ساده‎ی زیر است.

گام 1: اپلیکیشن تنظیمات را باز کرده و به مسیر Settings > Notifications > Messages (برای اپلیکیشن Messages)، یا Settings > Notifications > Mail > email account (برای اپلیکیشن Maill) بروید.

show-notifications-privacy-tutorial

گام دوم: سوییچ تاگل “Show Previews” را در حالت خاموش قرار دهید تا جلوی نشان دادن محتویات این نوع نوتیفیکیشن‎ها بر روی قفل صفحه‎ی نمایش  شما گرفته شود.

 

حالا چه رخ خواهد داد؟

حالا در عوض اینکه محتویات پیام‎های ورودی را در نوتیفیکیشن‎های قفل صفحه‎ی نمایش خود مشاهده کنید، شما باید خلاصه‎ای از اینکه چه نوع نوتیفیکیشنی است، ببینید. به عنوان مثال، زمانی که فردی از طریق iMessages برای شما پیام “هی، چه خبر رفیق؟” را می‎فرستد به جای دیدن آن گفته می‎شود شما یک “iMessage” از سوی فلان شخص دارید.

همچنین، برای نوتیفیکیشن‎های ایمیل دریافت شده، شما همچنان کادر موضوع را برای نوتیفیکیشن‎ها جایی که پیش نمایش مخفی می‎شود مشاهده خواهید کرد، ولی در عوض دیدن پیش نمایشی از متن خود ایمیل، شما متن “Mail message” را آنطور که در تصویر زیر نشان داده شده است می‎بینید.

image-21

 

نتیجه‌گیری

از آنجاییکه حفظ حریم شخصی، یک مبارزه‎ی در حال انجام برای کاربران دستگاه iOS است، شما باید از هر گزینه‎ای که اپل برای مبارزه با چشم‎های فضول که دوست دارند فضولی کنند در اختیار شما قرار داده است استفاده کنید. مخفی کردن محتویات نوتیفیکیشن‎ها از قفل صفحه‎ی نمایش، مکانی عالی برای شروع است. به ویژه اگر شما در موقعیتی قرار بگیرید که فردی نزدیک شما ممکن است قادر به دیدن آنچه که افراد برای شما می‎فرستند باشد. چراکه شما در حین بلند شدن و انجام یکسری کارها، باید دستگاه خود را از جیب درآورده و در گوشه‎ای بگذارید.

مناسب
نکات ضروری
  • برای حل مشکل خطای is damaged and move to trash از این آموزش استفاده کنید.
  • برای حل مشکل خطای Apple cannot check it for malicious software از این آموزش استفاده کنید.
  • برای حل مشکل خطای unidentified developer app از این آموزش استفاده کنید.
نصب برنامه‌ها توسط تیم مک نید
  • در صورتی‌که در نصب برنامه‌ها یا بازی‌ها به مشکل خورده‌اید و یا زمان کافی برای نصب آن‌ها ندارید، می‌توانید از «خدمات VIP نصب برنامه‌ها» استفاده کنید تا تیم مک نید برنامه‌ها و یا بازی‌های مورد نیاز شما را برای‌تان نصب کنند.
  • برای توضیحات بیشتر و ثبت درخواست خود، می‌توانید از این صفحه استفاده کنید.
مطالب مشابه
  • تاریخ احتمالی رویداد iPhone 12 در ماه اکتبر و عرضۀ Apple Watch و iPad در ماه سپتامبر

    Leaker jon Prosser از برگزاری رویداد iPhone 12 و عرضۀ...
  • اقدام قانونی شرکت اپل، علیه شرکتی با لوگوی گلابی‌‌

    طبق گزارش آیفون در کشور کانادا، اپل علیه توسعه‌دهندگان برنامۀ...
  • اضافه شدن قابلیت FaceID به macOS

    در حال حاضر امکان FaceID در آیفون یا آیپد برای باز...
  • مداد‌های سنسوردار اپل برای گرفتن رنگ‌های واقعی از دنیای واقعی‌

      با انتشار خبر اختراع و کشف جدید اپل توسط...
  • آی‌مک جدید، آی‌پد ایر ۱۰.۸ اینچی و آی‌پد مینی بزرگتر در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود

    طبق گفته وبسایت معتبر DigiTimes، اپل در نیمه دوم سال...
  • بعضی از کاربران آیفون ۱۱ از نمایش رنگ سبز عجیب و غریب شاکی هستند!

    بعضی از کاربران آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو...
  • تصاویر منتشر شده از آیفون ۱۲

    یک سری مدل‌های سه‌بعدی آیفون ۱۲ که به‌صورت موک‌آپ (Mockups)...
  • اپل آپدیتی جدیدی برای macOS Catalina 10.15.4 منتشر کرد که مشکل FaceTime را حل می‌کند

    امروز اپل آپدیتی را بر روی macOS Catalina 10.15.4 منتشر...

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

نصب و کرک برنامه‌های سیستم عامل مک

در صورتی که قصد نصب و کرک برنامه‌ها و یا بازی‌های سیستم عامل مک را توسط کارشناسان مک نید دارید، می‌توانید از لینک‌های رو‌به‌رو استفاده کنید تا برنامه‌ها و بازی‌های مد نظر شما در سریع‌ترین زمان ممکن بر روی سیستم شما نصب و کرک شود.