رکوردی تاریخی برای اپل: اولین شرکت آمریکایی با ارزش بیش از 800 میلیارد دلار - مک نید

جستجو در کامل‌ترین آرشیو مک ایران:

رکوردی تاریخی برای اپل: اولین شرکت آمریکایی با ارزش بیش از 800 میلیارد دلار

هر چند به مدیریت تیم کوک پس از استیو جابز...
  • دسته‌بندی: اخبار
  • تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

اسکرین شات

توضیحات

هر چند به مدیریت تیم کوک پس از استیو جابز انتقاداتی وارد است، اما او اکنون می‌تواند به ثمره‌ی دوره‌ی مدیریتش افتخار کند، زیرا باعث شده این شرکت تبدیل به اولین شرکت آمریکایی شود که ارزشی بیش از 800 میلیارد دلار دارد.


شایعاتی که ماه‌های اخیر در مورد آیفون 8 منتشر شده مانند صفحه‌نمایش بدون حاشیه OLED بسیاری از طرفداران اپل را به هیجان آورده و افراد زیادی را ترغیب کرده که گوشی آیفون فعلی‌شان را به پس از معرفی به آیفون 88 ارتقا دهند، یا بهتر است بگوییم که تحلیلگران بازار چنین تصوری از ماه‌های آینده‌ دارند. همین پیش‌بینی‌ها باعث شده سرمایه‌گذاران بیشتری طی ماه‌های اخیر به سمت اپل متمایل شوند و همین سبب شده که اپل بتواند یک رکورد بزرگ دیگر از خود به جای بگذارد. ارزش بازار اپل پس از انتشار گزارش عملکرد در سه ماهه اول سال 2017 از مرز 8000 میلیارد دلار عبور کرده است و این  برای اولین بار در تاریخ آمریکاست که ارزش یک شرکت در این کشور از چنین مرزی عبور می‌کند.

پیش از ارائه این گزارش سهام اپل اندکی سقوط داشت چون سرمایه‌گذاران شنیده‌ بودند که اپل در این سه ماهه تعداد آیفون کمتری نسبت به دوره مشابه سال گذشته فروخته است. با این حال پس از ارائه گزارش مشخص شد که با وجود فروش کمتر، سود اپل افزایش یافته و این به خاطر آن است که اپل اکنون محصولات گران‌تری تولید می‌کند. همه‌ی این‌ها باعث شد که ارزش هر سهم اپل امروز از مرز 153 دلار عبور کند، که افزایش بیش از 3 درصد نسبت به آغاز روز داشت، و این افزایش ارزش کلی شرکت کوپرتینویی را به بیش از 800 میلیارد دلار رساند.

رکوردی تاریخی برای اپل: اولین شرکت آمریکایی با ارزش بیش از 800 میلیارد دلار

حال اپل از یک رکورد تاریخی عبور کرده و نکته جالب این‌ جاست که برگ برنده‌ی این شرکت هنوز رو نشده است. این شرکت چند ماه دیگر از آیفون 8 رونمایی خواهد کرد و اگر پیش‌بینی کارشناسان در مورد فروش بالای این محصول به حقیقت بپیوندد، به احتمال فراوان ارزش کلی اپل از مرز 1 تریلیون دلار عبور کند و تبدیل به اولین شرکت در تاریخ جهان خواهد شد که توانسته به چنین موفقیتی دست پیدا کند.

اما در این میان باز هم قدرت تحلیل یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ دنیا یعنی وارن بافت (Warren Buffett) به اثبات رسید. او کسی بود که سال‌ها از سرمایه‌گذاری در بازار محصولات الکترونیکی خودداری می‌کرد زیرا این بازار را «بی‌ثبات» می‌دانست. با این حال او سال گذشته یک میلیارد دلار در اپل سرمایه‌گذاری کرد و در کمتر از یک سال ارزش سرمایه‌اش حدود 50 درصد افزایش پیدا کرده است. بسیاری افزایش ارزش سهام اپل را با سرمایه‌گذاری این فرد نیز مرتبط می‌دانند. او پس از انتشار گزارش اخیر مالی اپل به تقدیر از آیفون پرداخته و گفته است که «شما نمی‌توانید در بازار گوشی‌های هوشمند مردم را ]مانند بازار وسایل خانگی[ با قیمت جذب کنید». او همچنین اضافه کرده است که «آیفون محصولی بسیار بسیار بسیار ارزشمند برای افرادی است  که زندگیشان را در اطراف آن شکل داده‌اند».

مناسب
نکات ضروری
  • برای حل مشکل خطای is damaged and move to trash از این آموزش استفاده کنید.
  • برای حل مشکل خطای Apple cannot check it for malicious software از این آموزش استفاده کنید.
  • برای حل مشکل خطای unidentified developer app از این آموزش استفاده کنید.
نصب برنامه‌ها توسط تیم مک نید
  • در صورتی‌که در نصب برنامه‌ها یا بازی‌ها به مشکل خورده‌اید و یا زمان کافی برای نصب آن‌ها ندارید، می‌توانید از «خدمات VIP نصب برنامه‌ها» استفاده کنید تا تیم مک نید برنامه‌ها و یا بازی‌های مورد نیاز شما را برای‌تان نصب کنند.
  • برای توضیحات بیشتر و ثبت درخواست خود، می‌توانید از این صفحه استفاده کنید.
مطالب مشابه
  • تاریخ احتمالی رویداد iPhone 12 در ماه اکتبر و عرضۀ Apple Watch و iPad در ماه سپتامبر

    Leaker jon Prosser از برگزاری رویداد iPhone 12 و عرضۀ...
  • اقدام قانونی شرکت اپل، علیه شرکتی با لوگوی گلابی‌‌

    طبق گزارش آیفون در کشور کانادا، اپل علیه توسعه‌دهندگان برنامۀ...
  • اضافه شدن قابلیت FaceID به macOS

    در حال حاضر امکان FaceID در آیفون یا آیپد برای باز...
  • مداد‌های سنسوردار اپل برای گرفتن رنگ‌های واقعی از دنیای واقعی‌

      با انتشار خبر اختراع و کشف جدید اپل توسط...
  • آی‌مک جدید، آی‌پد ایر ۱۰.۸ اینچی و آی‌پد مینی بزرگتر در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود

    طبق گفته وبسایت معتبر DigiTimes، اپل در نیمه دوم سال...
  • بعضی از کاربران آیفون ۱۱ از نمایش رنگ سبز عجیب و غریب شاکی هستند!

    بعضی از کاربران آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو...
  • تصاویر منتشر شده از آیفون ۱۲

    یک سری مدل‌های سه‌بعدی آیفون ۱۲ که به‌صورت موک‌آپ (Mockups)...
  • اپل آپدیتی جدیدی برای macOS Catalina 10.15.4 منتشر کرد که مشکل FaceTime را حل می‌کند

    امروز اپل آپدیتی را بر روی macOS Catalina 10.15.4 منتشر...

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

نصب و کرک برنامه‌های سیستم عامل مک

در صورتی که قصد نصب و کرک برنامه‌ها و یا بازی‌های سیستم عامل مک را توسط کارشناسان مک نید دارید، می‌توانید از لینک‌های رو‌به‌رو استفاده کنید تا برنامه‌ها و بازی‌های مد نظر شما در سریع‌ترین زمان ممکن بر روی سیستم شما نصب و کرک شود.