قابلییت Night Shift در iOS 9.3 را به سیستم عامل مک خود بیاورید - مک نید

جستجو در کامل‌ترین آرشیو مک ایران:

قابلییت Night Shift در iOS 9.3 را به سیستم عامل مک خود بیاورید

حتما تا بحال از قابلییت جدید Night Shift در iOS...

توضیحات

حتما تا بحال از قابلییت جدید Night Shift در iOS 9.3 خبر دار شده اید. این قابلییت بسیار کاربردی می باشد و بر روی سلامت چشمان شما بسیار تاثیر گذار است. با ما باشید

 

 

قابلییت Night Shift در iOS 9.3 عرضه شد که از استقبال بسیار خوبی هم برخوردار شده است. اما این قابلییت چکار می کند؟ تمامی صفحه نمایش ها از سه رنگ اصلی قرمز،سبز،آبی یا همان RGB تشکیل شده است. در بعضی مواقع خاص Y یا زرد هم استفاده می شود. مقدار نور آبی که یکی از سه رنگ اصلی است اگر بیش از حد باشد می تواند در شرایطی که نور کم است چشمان کاربر را اذیت کند و باعث سر درد و مشکلات دیگر شود. از آنجایی که از iOS 7 به بعد نور سفید زیاد استفاده شده و کاربران زیادی از این مورد انتقاد کردند، اپل به این فکر افتاد که از نور آبی بکاهد و جبران کند.با روشن بودن Location servise خود دیوایس بصورت خودکار ساعت طلوع و غروب خورشید را تشخیص می دهد و از غروب این گزینه روشن و هنگام طلوع خورشید روشن می شود. همچنین امکان دادن ساعت بصورت دستی وجود دارد.

 

FluxforOSXMac-screenshot_macneed

 

هنوز این ویژگی بصورت عمومی منتشر نشده است اما به احتمال زیاد طی کنفرانسی در اسفند سال جاری منتشر خواهد شد. خب امیدواریم تا اینجا مفهوم این قابلییت را متوجه شده باشید. خیلی از کاربران مک دوست داشتند این قابلییت برای مک هم عرضه شود و البته اینکه دور از ذهن هم نیست که این قابلییت در OS X بعدی اضافه شود. به هر حال قبل از قرارگیری قابلییت Night Shift در iOS 9.3 همین برنامه ای که قصد معرفی اش را برای مک داریم برای iOS هم عرضه شده بود. نام برنامه f.lux می باشد. اپل از نصب این برنامه خودداری کرده بود و بالاخره پس از iOS 9.3 متوجه شدیم که دلیل آن اضافه کردن همچین ویژگی ای بود.

 

FluxforOSXMac-screenshot_macneed1

 

این برنامه هم دقیقا مانند Night Shift از نور آبی در صفحه نمایش می کاهد و باعث می شود هنگام کار با مک خود بیشتر لذت ببرید و کمترین ضرر به چشمان شما وارد شود. و حدس بزنید چی؟ دقیقا با اجازه دسترسی موقعییت مکانی خود این برنامه بصورت خودکار نور آبی را تغییر می دهد!

 

FluxforOSXMac-screenshot_macneed4

 

شما می توانید همچنین بصورت دستی نور ها را کنترل کنید. برای مثال زمان خواب و یا طلوع خورشید. اگر می خواهید این برنامه را OS X 10.11 El Capitan استفاده کنید یک مشکل کوچک که در بروزرسانی بعدی حل خواهد شد دارید.آن هم سیستم Auto Brightness می باشد که کمی دارای باگ با این برنامه است.

اما شما می توانید این مشکل را موقتا حل کنید. کافیست به مسیر System Preference>Displays بروید و گزینه Automatically adjust brightness را خاموش کنید.

 

FluxforOSXMac-screenshot_macneed5

 

همچنین این برنامه در منو بار شما هم برای همیشه حضور دارد تا دستورات بسیار کاربردی ای را اجرا کند مانند تنظیم سریع حالت هایی چون recommended,شخصی,کلاسیک,کار آخر شب. بین رنگ ها و حالت های اتاق تاریک،حالت ویدیو و …انتخاب کنید. 

 

FluxforOSXMac-screenshot_macneed3

 

این برنامه بر روی مک هایی که دارای پردازنده ۶۴ بیتی هستند نصب می شود. برنامه بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است. همچنین در نسخه های لینوکس و ویندوز هم موجود می باشد.

 

دانلود نسخه مک با لینک مستقیم

 

موقق باشید.

macneed.ir

نکات ضروری
  • برای حل مشکل خطای is damaged and move to trash از این آموزش استفاده کنید.
  • برای حل مشکل خطای Apple cannot check it for malicious software از این آموزش استفاده کنید.
  • برای حل مشکل خطای unidentified developer app از این آموزش استفاده کنید.
نصب برنامه‌ها توسط تیم مک نید
  • در صورتی‌که در نصب برنامه‌ها یا بازی‌ها به مشکل خورده‌اید و یا زمان کافی برای نصب آن‌ها ندارید، می‌توانید از «خدمات VIP نصب برنامه‌ها» استفاده کنید تا تیم مک نید برنامه‌ها و یا بازی‌های مورد نیاز شما را برای‌تان نصب کنند.
  • برای توضیحات بیشتر و ثبت درخواست خود، می‌توانید از این صفحه استفاده کنید.
مطالب مشابه
  • چگونه رمزعبور‌هایی که پاک شده‌اند را بازیابی کنیم؟

    فراموش کردن یا از دست دادن رمز‌عبور‌ها واقعا یک دردسر...
  • ۹ نکته‌ی ضروری برای کاربران جدید مک

    کاربران جدید مک که به تازگی از دنیای کامپیوتر‌های ویندوزی...
  • چگونه از آیفون به عنوان یک میکروفون برای مک استفاده کنیم؟

    آیا می‌دانستید که می‌توانید از آیفون خود به عنوان میکروفون برای...
  • چگونه iMessage را در مک غیرفعال کنیم؟

    به صورت پیش‌فرض در مک iMessage فعال است، این مساله به...
  • چگونه مرورگر پیش‌فرض را در macOS Sonoma تغییر دهیم؟

    شاید بسیاری از کاربران مک سوال باشد که چگونه می‌توان مرورگر...
  • اسکرین‌شات‌های مک کجا ذخیره می‌شوند؟

    سوالی که برای بسیاری از کاربران مک به خصوص کسانی...
  • چگونه حالت تاریک را در macOS ونتورا و سونوما فعال کنیم؟

    حالت تاریک یا Dark Mode گزینه‌ی بسیار محبوبی بین کاربران مک...
  • ۴ میان‌بر کاربردی صفحه کلید در مک که هر کاربری باید آن‌ها را بداند!

    آیا دوست دارید تا با استفاده از چند میان‌بر بسیار...

نظرات کاربران

  1. مخمل گفت:

    لینک دانلود…؟!

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

نصب و کرک برنامه‌های سیستم عامل مک

در صورتی که قصد نصب و کرک برنامه‌ها و یا بازی‌های سیستم عامل مک را توسط کارشناسان مک نید دارید، می‌توانید از لینک‌های رو‌به‌رو استفاده کنید تا برنامه‌ها و بازی‌های مد نظر شما در سریع‌ترین زمان ممکن بر روی سیستم شما نصب و کرک شود.